Тренінг

Компетентність дітей та дорослих в небезпечних ситуаціях

Формування відповідального ставлення до власної безпеки має відбуватися на всіх етапах життя людини, а розпочинати його варто з раннього дитинства. Дорослі (педагоги, батьки) основну свою місію здебільшого вбачають у тому, щоб захищати та оберігати дитину, але дуже важливо – підготувати її саму до реального життя, насиченого різними подіями, зустрічами, ситуаціями, подекуди небезпечними. Тобто навчити дитину безпечно поводитись самостійно у довкіллі (предметному, природному, соціальному). Саме на навчання правильного поводженню дітей з незнайомцями був створений та презентований модуль психологічного тренінгу для дітей «Спілкування з незнайомцем». Тренінг з педагогами району у дошкільному навчальному закладі № 132 провела засновниця і голова громадської організації «Безпечний світ» Падучак Олександра, яка також є автором програми, тренінгів з дитячої безпеки. Фото >>

18.02.2019

Методичне об’єднання

Реалізуємо принцип інтеграції в корекційній роботі з дітьми 

Мовлення – одна із найскладніших вищих психічних функцій людини. Розвивати цю функцію – основне завдання корекційно-виховної роботи, достатній рівень розвитку мовлення дитини є основою її повноцінного психічного розвитку. Педагоги дошкільного навчального закладу № 250 на методичному об’єднанні для вихователів логопедичних груп провели інтегроване заняття з використанням пізнавально-ігрових комплексів для дітей старшої групи із загальним недорозвитком мовлення. Цьому ж питанню був присвячений виступ учителя-логопеда закладу Явдак Є.В. «Реалізуємо принцип інтеграції». Фото >>

18.02.2019

Методичне об’єднання

Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку

У дошкільному навчальному закладі № 201 відбулось методичне об’єднання вихователів середніх груп, де обговорювалося важлива тема «Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку».  Що ж таке самостійність? Самостійність - одна з якостей особистості, яка грає велику роль в житті будь-якої людини. Це не просто здатність людей приймати рішення, це, в першу чергу, вміння відповідати за свої вчинки, справи. Бути самостійним означає зуміти забезпечити себе всім необхідним в житті, мати свою точку зору, окрему від інших, свій світогляд і погляди. Педагоги району мали можливість взяти участь у цікавій дискусії і діловій грі, після яких були з’ясовані певні аспекти розвитку самостійності у дітей дошкільного віку. Фото >>

18.02.2019

Методичне об’єднання

Головне – у дітей є величезне бажання пізнавати навколишній світ…

Творчі здібності - це індивідуальні особливості якості людини, які необхідно розвивати з раннього віку. Дошкільне дитинство є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці діти надзвичайно допитливі, у них є величезне бажання пізнавати навколишній світ. Саме тому 14.02.2019 на базі ШДС «Пролісок» відбулося методичне об’єднання для музичних керівників «Розвиток емоційної чуйності та творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку через слухання музичних творів із використанням інноваційних технологій».
 Музичні керівники дошкільнят у ході своєї роботи зауважили, що критеріями успішності дитячої музичної творчості є не художня цінність музичного образу, створеного дитиною, а наявність його емоційного змісту, виразності самого образу і його втілення, варіативності, оригінальності.  Фото >>

18.02.2019

Анонс

Майстер-клас Людмили Булигіної "Технологія навчання програмуванню" 

19 лютого (вівторок) о 15.00 в школі І-ІІІ ступенів №160 майстер-клас Людмили Булигіної "Технологія навчання програмуванню" для вчителів Дарницького району.  Реєстрація >>   

  Детальніше на нашій офіційній сторінці fasebook >>

18.02.2019

Зустріч голів МО

Нові професійні ролі сучасного вчителя початкових класів

В початкової школі № 332 Дарницького району м. Києва 13 лютого відбулася зустріч голів методичних об’єднань вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Дарницького району міста Києва ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА: «Багатовекторне нарощування інноваційного потенціалу в контексті НУШ».
              Педагоги приміряли ролі журналістів та опрацювали 3 топові новини дня в спецвипуску газети «Педагогічна преса»: Нові професійні ролі сучасного вчителя у концепції НУШ; Технологія розвитку латерального мислення в сучасній школі; Компоненти математичної галузі як невід’ємна частина НУШ. Фото >>

14.02.2019

Робоча майстерня

Арсенал педагогічних технік на уроках зарубіжної літератури

Сучасний урок зарубіжної літератури в Новій українській школі неможливо уявити без використання інноваційних технологій. Досвідом проведення таких уроків поділилися 12 лютого 2019 року вчителі Слов’янської гімназії Кулєшова Л. В. і Стеценко І. В., запросивши своїх колег, викладачів Дарницького району, на робочу майстерню «Арсенал педагогічних технік на уроках зарубіжної літератури». Учасники заходу не тільки познайомилися з сучасними технологіями (створення скетчноутінга, постера, біопоеми), а й навчилися використовувати певні прийоми у своїй діяльності. Наприкінці майстерні вчителі обмінялися думками з приводу побаченого та почутого й отримали інформаційно-методичні матеріали. Фото >> 

14.02.2019

Педагогічна майстерня

Продовжуємо формувати ключові компетентності учнів на уроках математики

Сучасні технології, хмарні сервіси, змішане навчання сприяють індивідуалізації навчання і допомагають створити ситуацію успіху для кожного учня, - саме так вважають учителі математики спеціалізованої школи №255 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу. Нещодавно сюди, до педагогічної майстерні, були запрошені вчителі математики району.  Заступник директора з навчально-виховної роботи Панталій В.О. та вчителі математики (Базюк З.І., Голютяк Т.М., Книш В.А.) познайомили учасників заходу з використанням новітніх методів навчання на уроках математики, таких як: інтегроване навчання, метод проектів, кейс-метод та проілюстрували фрагменти відео уроків.   Голова шкільного МО вчителів математики Н.М. Терпило поділилася власним досвідом «Як організувати змішане навчання» і познайомила учасників заходу із особливостями роботи з різними віковими категоріями дітей та онлайн - ресурсами для реалізації методу «перевернутий клас».  З формами роботи щодо профілактики втомлюваності учнів на уроках математики, підвищення концентрації їхньої уваги та працездатності познайомила учасників зустрічі практичний психолог школи Щербань О.А., яка також долучилася до роботи. Фото >>

14.02.2019

<< Попередня Наступна >>