Педагогічний колаж

«Неформальна освіта як реалізація головної місії педагога ХХІ століття в контексті НУШ»

Яка головна місія педагога ХХІ століття? Як запобігти емоційному вигоранню, правильно планувати свою діяльність та створювати позитивну атмосферу серед всіх учасників освітнього процесу? На ці та багато інших запитань шукали відповіді організатори та гості педагогічного колажу «Неформальна освіта як реалізація головної місії педагога ХХІ століття в контексті НУШ», який відбувся 30 січня 2019 року на базі спеціалізованої загальноосвітньої школи №314 з поглибленим вивченням іноземної мови. 

У рамках заходу були представлені новітні методи впровадження неформальної освіти: «Ранкове коло» як засіб зняття тривожності в учнів на початку дня, елементи медіа-арт-терапії як метод подолання професійного вигорання, техніка малювання «Зентангл» як засіб позбавлення від психічного перенапруження. Гості семінару мали змогу взяти участь у майстер-класі класичного танцю під керівництвом учасників зразкового художнього колективу хореографічного ансамблю «Чародії».    Фото >>

05.02.2019